Doradztwo prawne w trakcie przetargu na utworzenie kujawsko-pomorskiego Telecentrum I utrzymania systemu Teleopieki
Doradzaliśmy przedsiębiorstwu SiDLY, innowacyjnej polskiej firmie z branży nowoczesnych technologii, w trakcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego na utworzenie Kujawsko-Pomorskiego Telecentrum i utrzymania systemu teleopieki. Był to największy od 2018 r. przetarg na system teleopieki w Polsce. W ramach projektu podopieczni mają być wyposażeni w wyprodukowane przez klienta opaski telemedyczne, które zapewniają m.in. usługę całodobowego dostępu do Telecentrum obsługiwanego przez ratowników medycznych. Opieką objętych zostało 2.300 seniorów. Wartość pozyskanego przez SiDLY kontraktu to około 2,2 mln złotych.
Wspieraliśmy klienta m.in. w trakcie postępowania przed Krajową Izbą Odwoławczą, a także w przygotowaniu wyjaśnień składanych w toku postępowania przetargowego. Za doradztwo prawne byli odpowiedzialni radca prawny Marta Lipińska oraz Paweł Rożyński, prawnik, of counsel.
Specjaliści