Klienci oczekują konkretnych rozwiązań, a nie opinii na kilkanaście stron
– Nie żyjemy samą pracą. Nawet podczas spotkania biznesowego miło jest przez chwilę porozmawiać o czymś innym. Potem klient może powtórzyć dalej, czego ciekawego dowiedział się w kancelarii. Podobnie w przypadku komunikacji mailowej – krótka i ciekawa wiadomość o zmianach w dziedzinie prawa interesującej klienta powoduje, że ich autor postrzegany jest jako świetne źródło informacji w danej dziedzinie. Prawny temat dnia na Prawo.pl należy do dr Martyny Sługockiej z zespołu procesu inwestycyjnego, która udzieliła ciekawego wywiadu na temat oczekiwań klientów i tego, co jest dla nich ważne: https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/reklamowanie-sie-i-szukanie-klientow-przez-prawnikow,518097.html
Autor
Powiązane wpisy
Nieruchomości za granicą - co może pójść nie tak?
Nieruchomości za granicą - co może pójść nie tak?Przedawnienie podatku w praktyce zniknie
Przedawnienie podatku w praktyce znikniePodatek od nieruchomości 2025 – przewodnik po nowelizacji
Podatek od nieruchomości 2025 – przewodnik po nowelizacji
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotówObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?