Klienci oczekują konkretnych rozwiązań, a nie opinii na kilkanaście stron
– Nie żyjemy samą pracą. Nawet podczas spotkania biznesowego miło jest przez chwilę porozmawiać o czymś innym. Potem klient może powtórzyć dalej, czego ciekawego dowiedział się w kancelarii. Podobnie w przypadku komunikacji mailowej – krótka i ciekawa wiadomość o zmianach w dziedzinie prawa interesującej klienta powoduje, że ich autor postrzegany jest jako świetne źródło informacji w danej dziedzinie. Prawny temat dnia na Prawo.pl należy do dr Martyny Sługockiej z zespołu procesu inwestycyjnego, która udzieliła ciekawego wywiadu na temat oczekiwań klientów i tego, co jest dla nich ważne: https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/reklamowanie-sie-i-szukanie-klientow-przez-prawnikow,518097.html
Autor
Powiązane wpisy

„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty Lipińskiej
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty LipińskiejWyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczych
Wyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczychSejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom
Sejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcomObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?