Klienci oczekują konkretnych rozwiązań, a nie opinii na kilkanaście stron
– Nie żyjemy samą pracą. Nawet podczas spotkania biznesowego miło jest przez chwilę porozmawiać o czymś innym. Potem klient może powtórzyć dalej, czego ciekawego dowiedział się w kancelarii. Podobnie w przypadku komunikacji mailowej – krótka i ciekawa wiadomość o zmianach w dziedzinie prawa interesującej klienta powoduje, że ich autor postrzegany jest jako świetne źródło informacji w danej dziedzinie. Prawny temat dnia na Prawo.pl należy do dr Martyny Sługockiej z zespołu procesu inwestycyjnego, która udzieliła ciekawego wywiadu na temat oczekiwań klientów i tego, co jest dla nich ważne: https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/reklamowanie-sie-i-szukanie-klientow-przez-prawnikow,518097.html
Autor
Powiązane wpisy
Podatek od spadków i darowizn - deregulacji ciąg dalszy
Podatek od spadków i darowizn - deregulacji ciąg dalszy
Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
aktualności Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
aktualności Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
Dokumenty chińskich władz celnych w postępowaniach prowadzonych przez polskie organy celne
aktualności Dokumenty chińskich władz celnych w postępowaniach prowadzonych przez polskie organy celne
Dokumenty chińskich władz celnych w postępowaniach prowadzonych przez polskie organy celneObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?