Reklama: aspekty prawne
Mec. Jacek Olma jest współautorem rozdziału Zwalczanie nieuczciwej konkurencji w reklamie – praktyczne aspekty postępowania sądowego w publikacji Reklama: aspekty prawne. Publikacja w kompleksowy sposób przedstawiona istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji.
Autor
Powiązane wpisy
Porozumienie polityczne w sprawie zniesienia progu 150 EUR dla przesyłek e-commerce - zmiany już w 2026 r.?
aktualności Porozumienie polityczne w sprawie zniesienia progu 150 EUR dla przesyłek e-commerce - zmiany już w 2026 r.?
Porozumienie polityczne w sprawie zniesienia progu 150 EUR dla przesyłek e-commerce - zmiany już w 2026 r.?Podatek od spadków i darowizn - deregulacji ciąg dalszy
Podatek od spadków i darowizn - deregulacji ciąg dalszy
Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
aktualności Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
aktualności Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskichObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?