Reklama: aspekty prawne
Mec. Jacek Olma jest współautorem rozdziału Zwalczanie nieuczciwej konkurencji w reklamie – praktyczne aspekty postępowania sądowego w publikacji Reklama: aspekty prawne. Publikacja w kompleksowy sposób przedstawiona istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji.
Autor
Powiązane wpisy

„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty Lipińskiej
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty LipińskiejWyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczych
Wyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczychSejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom
Sejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcomObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?