Zwalczanie nieuczciwej konkurencji w reklamie – praktyczne aspekty postępowania sądowego. 10 lat później [w:] Reklama: aspekty prawne. Nowe wyzwania
Jacek Olma jest autorem rozdziału Zwalczanie nieuczciwej konkurencji w reklamie – praktyczne aspekty postępowania sądowego. 10 lat później w publikacji Reklama: aspekty prawne. Nowe wyzwania. Publikacja w kompleksowy sposób przedstawiona istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym zagadnienia z zakresu zwalczania nieuczciwej reklamy, reklamy wybranych towarów i usług, reklamy w mediach, ochrony własności intelektualnej i dóbr osobistych w reklamie, dochodzenia roszczeń i stosowanych sankcji. Przygotowany przez Jacka Olmę rozdział skupia się na specyfice postępowania sądowego w tym zakresie w kontekście zmian, które zaszły w procedurze cywilnej w ciągu ostatnich 10 lat.
Autor
Powiązane wpisy
Przeznaczenie oleju jadalnego na cele inne niż spożywcze nie wpływa na wysokość stawki VAT
Przeznaczenie oleju jadalnego na cele inne niż spożywcze nie wpływa na wysokość stawki VATCzy wyrok Trybunału Konstytucyjnego w sprawie schematów podatkowych może w praktyce dotyczyć także radców prawnych i adwokatów?
Czy wyrok Trybunału Konstytucyjnego w sprawie schematów podatkowych może w praktyce dotyczyć także radców prawnych i adwokatów?Wykreślenie podatnika z rejestru VAT może okazać się bezskuteczne
Wykreślenie podatnika z rejestru VAT może okazać się bezskuteczneKlauzula przeciwko unikaniu opodatkowania (GAAR). Wykładnia i stosowanie
Klauzula przeciwko unikaniu opodatkowania (GAAR). Wykładnia i stosowanieObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?