pl

Zmiana zasad wypłaty wynagrodzenia wykonawcy

Instytucje publiczne ustalają zasady wypłaty wynagrodzenia dla wykonawców, stawiając im różne wymagania (w tym m.in. w sprawie dokumentów niezbędnych do wystawienia faktury, rodzajów protokołów odbioru itd.). Często wymagania te są dla obydwu stron ciężkie do spełnienia, wtedy to następuje próba ich złagodzenia. Ale czy zmiana zasad wypłaty wynagrodzenia jest dopuszczalna na gruncie ustawy Prawo zamówień publicznych?

O zmianie zasad wypłaty wynagrodzenia wykonawcy pisze Marta Lipińska w sierpniowym wydaniu miesięcznika Finanse Publiczne.

Link do artykułu: http://www.finansepubliczne.pl/numery/lipiec-sierpien-2019/zmiana-zasad-wyplaty-wynagrodzenia-wykonawcy.html

Autor

Marta Lipińska

radca prawny, senior associate

+22 212 00 00

Podziel się

Obawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?

Zapisz się do newslettera