Prawnik powinien znać się na biznesie
Zrozumienie potrzeb klienta to gwarancja zbudowania i utrzymania satysfakcjonujących relacji. Wówczas kancelaria ma szansę zapewnić sobie ich lojalność i zdobyć przewagę konkurencyjną. – uważa Tomasz Maliński.
Zobacz całą publikację
Autor
Powiązane wpisy
Podatek od nieruchomości 2025 – przewodnik po nowelizacji
Podatek od nieruchomości 2025 – przewodnik po nowelizacji
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty Lipińskiej
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty LipińskiejWyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczych
Wyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczychObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?