Prawnik powinien znać się na biznesie
Zrozumienie potrzeb klienta to gwarancja zbudowania i utrzymania satysfakcjonujących relacji. Wówczas kancelaria ma szansę zapewnić sobie ich lojalność i zdobyć przewagę konkurencyjną. – uważa Tomasz Maliński.
Zobacz całą publikację
Autor
Powiązane wpisy
Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
aktualności Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
Zatrudnienie cudzoziemców-studentów i absolwentów w Polsce: między uproszczeniami a zaostrzającą się kontrolą
Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
aktualności Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
Spadek po kolekcjonerze: opodatkowanie sprzedaży kolekcji dzieł sztuki i przedmiotów kolekcjonerskich
Dokumenty chińskich władz celnych w postępowaniach prowadzonych przez polskie organy celne
aktualności Dokumenty chińskich władz celnych w postępowaniach prowadzonych przez polskie organy celne
Dokumenty chińskich władz celnych w postępowaniach prowadzonych przez polskie organy celneRezydencja podatkowa i 4 filary: projektowane zmiany w ustawie o obywatelstwie polskim
Rezydencja podatkowa i 4 filary: projektowane zmiany w ustawie o obywatelstwie polskimObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?