Montaż reklamy trwale związanej z gruntem
Urządzenia reklamowe zaliczyć należy do budowli, które zdefiniowane są w art. 3 pkt 3) prawa budowlanego (PB). Za budowlę uważa się więc każdy obiekt budowlany niebędący budynkiem lub obiektem małej architektury, w tym trwale związane z gruntem urządzenie reklamowe. Definicja budowli ma charakter otwarty, zaś zawarte w niej wyliczenie obiektów jest przykładowe. Dlatego urządzenie reklamowe niezwiązane trwale z gruntem stanowi budowlę, analogicznie jak np. sieci techniczne, czy wolnostojące maszty antenowe, też przykładowo wymienione w tym przepisie. – wyjaśnia Marek Szymanek, radca prawny.
Zobacz całą publikację
Autor
Powiązane wpisy
Wyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczych
Wyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczychSejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom
Sejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom
Raport na temat stosowania art. 70 § 6 pkt 1 ustawy Ordynacja podatkowa w praktyce państwowych organów podatkowych oraz organów kontroli skarbowej.
Raport na temat stosowania art. 70 § 6 pkt 1 ustawy Ordynacja podatkowa w praktyce państwowych organów podatkowych oraz organów kontroli skarbowej.
Przeznaczenie oleju jadalnego na cele inne niż spożywcze nie wpływa na wysokość stawki VAT
Przeznaczenie oleju jadalnego na cele inne niż spożywcze nie wpływa na wysokość stawki VATObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?