Montaż reklamy trwale związanej z gruntem
Urządzenia reklamowe zaliczyć należy do budowli, które zdefiniowane są w art. 3 pkt 3) prawa budowlanego (PB). Za budowlę uważa się więc każdy obiekt budowlany niebędący budynkiem lub obiektem małej architektury, w tym trwale związane z gruntem urządzenie reklamowe. Definicja budowli ma charakter otwarty, zaś zawarte w niej wyliczenie obiektów jest przykładowe. Dlatego urządzenie reklamowe niezwiązane trwale z gruntem stanowi budowlę, analogicznie jak np. sieci techniczne, czy wolnostojące maszty antenowe, też przykładowo wymienione w tym przepisie. – wyjaśnia Marek Szymanek, radca prawny.
Zobacz całą publikację
Autor
Powiązane wpisy

„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
„Skarb kolekcjonera” – przewodnik prawno-podatkowy dla miłośników sztuki i unikatowych przedmiotów
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty Lipińskiej
''Roboty budowlane w zamówieniach publicznych i w kodeksie cywilnym'' publikacja r.pr. Marty LipińskiejWyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczych
Wyższe kary dla pracodawców za naruszenie praw pracowniczychSejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcom
Sejm uchwalił ustawę o warunkach dopuszczalności powierzania pracy cudzoziemcomObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?