pl

Koniec z papierowymi zgłoszeniami do ZUS

Zmiana wchodzi w życie już jutro – 4 listopada 2025 r.

Od teraz przedsiębiorcy nie muszą już drukować i przechowywać papierowych kopii zgłoszeń do ZUS. To koniec zbędnej biurokracji i kolejny krok w kierunku pełnej digitalizacji dokumentacji kadrowo-płacowej.

Co to oznacza w praktyce? 

  • mniej obowiązków administracyjnych,
  • niższe koszty i mniej błędów,
  • większe bezpieczeństwo danych,
  • spójność z procesem cyfryzacji obiegu dokumentów.

To dobry moment, by zaktualizować procedury i polityki archiwizacji oraz przygotować zespół HR do nowego modelu obsługi zgłoszeń.

Pełny alert i komentarz ekspertów GWW pod linkiem: https://tiny.pl/6p000p3m

Autorzy

Podziel się

Obawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?

Zapisz się do newslettera