Koniec z papierowymi zgłoszeniami do ZUS
Zmiana wchodzi w życie już jutro – 4 listopada 2025 r.
Od teraz przedsiębiorcy nie muszą już drukować i przechowywać papierowych kopii zgłoszeń do ZUS. To koniec zbędnej biurokracji i kolejny krok w kierunku pełnej digitalizacji dokumentacji kadrowo-płacowej.
Co to oznacza w praktyce?
- mniej obowiązków administracyjnych,
- niższe koszty i mniej błędów,
- większe bezpieczeństwo danych,
- spójność z procesem cyfryzacji obiegu dokumentów.
To dobry moment, by zaktualizować procedury i polityki archiwizacji oraz przygotować zespół HR do nowego modelu obsługi zgłoszeń.
Pełny alert i komentarz ekspertów GWW pod linkiem: https://tiny.pl/6p000p3m
Autorzy
Powiązane wpisy
Niższe limity dla podatników CIT oraz PIT w 2026 r.
Niższe limity dla podatników CIT oraz PIT w 2026 r.Przychody z SaaS jako zyski kapitałowe? - model Saas na celowniku fiskusa
Przychody z SaaS jako zyski kapitałowe? - model Saas na celowniku fiskusaPrzychody w modelu SaaS pod lupą fiskusa – kontrowersyjne stanowisko organów
Przychody w modelu SaaS pod lupą fiskusa – kontrowersyjne stanowisko organówOlej smarowy "wraca" do innego składu? - bez zawieszenia akcyzy
Olej smarowy "wraca" do innego składu? - bez zawieszenia akcyzyObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?