pl

Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy

Konferencja – „Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy.” – przybliży kontrowersyjne zagadnienia związane z reklamą oraz odpowie na pytanie, czy w reklamie wszystkie „chwyty” są prawnie i biznesowo dozwolone / uzasadnione.
 
Przedmiotem wystąpień i warsztatów będzie między innymi problematyka:
  • reklamy wprowadzającej w błąd
  • reklamy porównawczej w orzecznictwie sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
  • reklamy tzw. produktów wrażliwych [alkohol, tytoń, farmaceutyki]
  • wykorzystania cudzego znaku towarowego w reklamie kontekstowej
  • czy naruszenia dóbr osobistych w reklamie.
 
– Pokażemy jak wygląda praktyka oraz jak często niezbędne okazuje się wyjście poza ramy oficjalnych uregulowań prawnych i jakie ryzyka są związane z taką decyzją. Ocena ryzyka jest kluczowa dla wielu niestandardowych przedsięwzięć reklamowych. Dlatego prawnik doradzający w obszarze reklamy musi mieć nie tylko  obszerną  wiedzę  na temat przepisów prawa, ale również praktyczną znajomości reguł rządzących marketingiem. To pozwala mu trafnie przeprowadzić argumentację w ramach toczącego się sporu i dopuścić poziom ryzyka akceptowalny przez klienta. – wyjaśnia Michał Strzelecki, ekspert z Departamentu Własności Intelektualnej i Nowych Technologii kancelarii Grynhoff Woźny Wspólnicy.
 
Więcej informacji na stronie internetowej Konferencji.

Podziel się

Obawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?

Zapisz się do newslettera