Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy
Konferencja – „Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy.” – przybliży kontrowersyjne zagadnienia związane z reklamą oraz odpowie na pytanie, czy w reklamie wszystkie „chwyty” są prawnie i biznesowo dozwolone / uzasadnione.
Przedmiotem wystąpień i warsztatów będzie między innymi problematyka:
- reklamy wprowadzającej w błąd
- reklamy porównawczej w orzecznictwie sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
- reklamy tzw. produktów wrażliwych [alkohol, tytoń, farmaceutyki]
- wykorzystania cudzego znaku towarowego w reklamie kontekstowej
- czy naruszenia dóbr osobistych w reklamie.
– Pokażemy jak wygląda praktyka oraz jak często niezbędne okazuje się wyjście poza ramy oficjalnych uregulowań prawnych i jakie ryzyka są związane z taką decyzją. Ocena ryzyka jest kluczowa dla wielu niestandardowych przedsięwzięć reklamowych. Dlatego prawnik doradzający w obszarze reklamy musi mieć nie tylko obszerną wiedzę na temat przepisów prawa, ale również praktyczną znajomości reguł rządzących marketingiem. To pozwala mu trafnie przeprowadzić argumentację w ramach toczącego się sporu i dopuścić poziom ryzyka akceptowalny przez klienta. – wyjaśnia Michał Strzelecki, ekspert z Departamentu Własności Intelektualnej i Nowych Technologii kancelarii Grynhoff Woźny Wspólnicy.
Więcej informacji na stronie internetowej Konferencji.
Powiązane wpisy
Awanse na stanowiska senior associate, associate oraz junior associate
Awanse na stanowiska senior associate, associate oraz junior associateAwanse na stanowisko counsel w zespole doradztwa podatkowego
Awanse na stanowisko counsel w zespole doradztwa podatkowegoAwanse na stanowisko counsel w zespole doradztwa prawnego
Awanse na stanowisko counsel w zespole doradztwa prawnegoDni Otwarte w GWW Rzeszów za nami
Dni Otwarte w GWW Rzeszów za namiObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?