Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy
Konferencja – „Wszystkie chwyty dozwolone? Prawne aspekty reklamy.” – przybliży kontrowersyjne zagadnienia związane z reklamą oraz odpowie na pytanie, czy w reklamie wszystkie „chwyty” są prawnie i biznesowo dozwolone / uzasadnione.
Przedmiotem wystąpień i warsztatów będzie między innymi problematyka:
- reklamy wprowadzającej w błąd
- reklamy porównawczej w orzecznictwie sądów krajowych oraz Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej
- reklamy tzw. produktów wrażliwych [alkohol, tytoń, farmaceutyki]
- wykorzystania cudzego znaku towarowego w reklamie kontekstowej
- czy naruszenia dóbr osobistych w reklamie.
– Pokażemy jak wygląda praktyka oraz jak często niezbędne okazuje się wyjście poza ramy oficjalnych uregulowań prawnych i jakie ryzyka są związane z taką decyzją. Ocena ryzyka jest kluczowa dla wielu niestandardowych przedsięwzięć reklamowych. Dlatego prawnik doradzający w obszarze reklamy musi mieć nie tylko obszerną wiedzę na temat przepisów prawa, ale również praktyczną znajomości reguł rządzących marketingiem. To pozwala mu trafnie przeprowadzić argumentację w ramach toczącego się sporu i dopuścić poziom ryzyka akceptowalny przez klienta. – wyjaśnia Michał Strzelecki, ekspert z Departamentu Własności Intelektualnej i Nowych Technologii kancelarii Grynhoff Woźny Wspólnicy.
Więcej informacji na stronie internetowej Konferencji.
Powiązane wpisy

WSA w Poznaniu uchyla interpretację podatkową – korzystne zwolnienie dla świadczeń pracowniczych
WSA w Poznaniu uchyla interpretację podatkową – korzystne zwolnienie dla świadczeń pracowniczychJustyna Gunia awansuje na stanowisko counsel
Justyna Gunia awansuje na stanowisko counselIntegracja i turniej firmowy na zakończenie sezonu letniego w GWW
Integracja i turniej firmowy na zakończenie sezonu letniego w GWWReforma Celna UE 2028 – Nowa era odpowiedzialności dla platform e-commerce
Reforma Celna UE 2028 – Nowa era odpowiedzialności dla platform e-commerceObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?