Jak chronić znaki towarowe w firmie
W pierwszym dniu warsztatów mecenas Grzegorz Antonowicz przedstawi prelekcję pt. Strategia ochrony marki w przedsiębiorstwie, zaś w drugim dniu spotkania mecenas Michał Strzelecki, w oparciu o najnowsze orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości, omówi zagadnienie reklamy kontekstowej w formie linków sponsorowanych.
Szczegóły dostępne są na stronie Organizatora.
                                        
                                        
                                    Powiązane wpisy
Sukces naukowy w GWW
Sukces naukowy w GWWPodatki, optymalizacja i przyszłość biznesu - szkolenie w GWW
Podatki, optymalizacja i przyszłość biznesu - szkolenie w GWWPrawnicze Targi Praktyk i Pracy
Prawnicze Targi Praktyk i PracyOgólnopolska Konferencja Naukowa Prawa Podatkowego
Ogólnopolska Konferencja Naukowa Prawa PodatkowegoObawiasz się, 
że ominą Cię 
najważniejsze zmiany 
W prawie?
 
                                         
                                         
                                         
                                        