Jak chronić znaki towarowe w firmie
W pierwszym dniu warsztatów mecenas Grzegorz Antonowicz przedstawi prelekcję pt. Strategia ochrony marki w przedsiębiorstwie, zaś w drugim dniu spotkania mecenas Michał Strzelecki, w oparciu o najnowsze orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości, omówi zagadnienie reklamy kontekstowej w formie linków sponsorowanych.
Szczegóły dostępne są na stronie Organizatora.
Powiązane wpisy
Przekazanie dzieła sztuki w depozyt do muzeum: wskazówki dla kolekcjonerów
Przekazanie dzieła sztuki w depozyt do muzeum: wskazówki dla kolekcjonerówNieruchomości za granicą - co może pójść nie tak?
Nieruchomości za granicą - co może pójść nie tak?Strategiczna rola WIT w handlu produktami drewnopochodnymi
Strategiczna rola WIT w handlu produktami drewnopochodnymiMiędzynarodowe wyróżnienie dla Małgorzaty Militz! ITR World Tax
Międzynarodowe wyróżnienie dla Małgorzaty Militz! ITR World TaxObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?