Jak chronić znaki towarowe w firmie
W pierwszym dniu warsztatów mecenas Grzegorz Antonowicz przedstawi prelekcję pt. Strategia ochrony marki w przedsiębiorstwie, zaś w drugim dniu spotkania mecenas Michał Strzelecki, w oparciu o najnowsze orzecznictwo Trybunału Sprawiedliwości, omówi zagadnienie reklamy kontekstowej w formie linków sponsorowanych.
Szczegóły dostępne są na stronie Organizatora.
Powiązane wpisy
W najbliższy piątek 30 maja, biura GWW będą nieczynne
W najbliższy piątek 30 maja, biura GWW będą nieczynneKonferencja TELFA w Arnhem
Konferencja TELFA w ArnhemWspieramy i popieramy inicjatywę sprawdzaMY!
Wspieramy i popieramy inicjatywę sprawdzaMY!Andrzej Ladziński o zawodzie doradcy podatkowego
Andrzej Ladziński o zawodzie doradcy podatkowegoObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?