Download PDF

Rabat lepszy niż nagroda

Bieżące opinie i komentarze | Puls Biznesu | 09/05/2012

Artur Cmoch

Przedsiębiorcy, by uatrakcyjnić swoją ofertę często organizują akcje promocyjne, których celem jest przekazanie na rzecz klientów świadczeń pieniężnych. […] W praktyce sprzedaż premiowa rodzi dla organizatora pewne utrudnienia, gdyż to na nim ciąży obowiązek poboru podatku od nagrody uzyskanej przez osobę fizyczną. Jest jednak prosty sposób, aby ułatwić życie przedsiębiorcy – felieton Artura Cmocha, doradcy podatkowego GWW Tax.

 

Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Dalsze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat cookies, a także pełną informację związaną z prawami i obowiązkami przyznanymi po wejściu w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), znajdziesz w naszej Polityce Prywatności

cookie consent