Download PDF

Prawnik powinien znać się na biznesie

Inne | Rzeczpospolita | 11/07/2008

Tomasz Maliński

Zrozumienie potrzeb klienta to gwarancja zbudowania i utrzymania satysfakcjonujących relacji. Wówczas kancelaria ma szansę zapewnić sobie ich lojalność i zdobyć przewagę konkurencyjną. - uważa Tomasz Maliński.

Używamy cookies w celu dostosowania naszych serwisów do indywidualnych potrzeb użytkowników. Dalsze korzystanie z tego serwisu oznacza, że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji na temat cookies, a także pełną informację związaną z prawami i obowiązkami przyznanymi po wejściu w życie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), znajdziesz w naszej Polityce Prywatności

cookie consent