Klienci oczekują konkretnych rozwiązań, a nie opinii na kilkanaście stron
– Nie żyjemy samą pracą. Nawet podczas spotkania biznesowego miło jest przez chwilę porozmawiać o czymś innym. Potem klient może powtórzyć dalej, czego ciekawego dowiedział się w kancelarii. Podobnie w przypadku komunikacji mailowej – krótka i ciekawa wiadomość o zmianach w dziedzinie prawa interesującej klienta powoduje, że ich autor postrzegany jest jako świetne źródło informacji w danej dziedzinie. Prawny temat dnia na Prawo.pl należy do dr Martyny Sługockiej z zespołu procesu inwestycyjnego, która udzieliła ciekawego wywiadu na temat oczekiwań klientów i tego, co jest dla nich ważne: https://www.prawo.pl/prawnicy-sady/reklamowanie-sie-i-szukanie-klientow-przez-prawnikow,518097.html
Autor
Powiązane wpisy
Glosa 1/2024 - Następstwo procesowe w związku z podziałem przez wydzielenie – glosa do postanowienia Sądu Najwyższego z 30.04.2021 r., II CSK 5/21
Glosa 1/2024 - Następstwo procesowe w związku z podziałem przez wydzielenie – glosa do postanowienia Sądu Najwyższego z 30.04.2021 r., II CSK 5/21Polskie prawo podatkowe
Polskie prawo podatkoweWady dokumentacji projektowej i PFU a odpowiedzialność stron procesu budowlanego
Wady dokumentacji projektowej i PFU a odpowiedzialność stron procesu budowlanegoSpór o kontenery. Trybunał Konstytucyjny pokazał kierunek
Spór o kontenery. Trybunał Konstytucyjny pokazał kierunekObawiasz się,
że ominą Cię
najważniejsze zmiany
W prawie?