Ranking Kancelarii Regulacyjnych 2016
29.01.2016

GWW otrzymała tytuł lidera w kategorii „Telekomunikacja” (najwyższe oceny od Klientów, w tym największe polskie spółki z sektorów regulowanych oraz Konkurentów), wyróżnienie w kategorii „Energetyka”, jak też wskazania w kategorii „Konkurencja” – wynika z Rankingu kancelarii regulacyjnych 2016 opracowanego przez Politykę Insight. Drodzy Klienci, serdecznie dziękujemy Wam za zaufanie i 20 lat współpracy!

To pierwszy w Polsce ranking kancelarii prawnych oparty o dane jakościowe, a na jego wyniki złożyły się oceny, które przyznały kancelariom największe polskie spółki z sektorów regulowanych. 

„Złoto” w tak prestiżowym Rankingu uzupełnia i potwierdza kompetencje GWW, które niezmiennie od 2007 r. akcentowały międzynarodowe firmy ratingowe rokrocznie przyznając GWW i jej wspólnikom tytuł lidera lub kancelarii rekomendowanej w obsłudze prawnej podmiotów działających w branży TMT (telekomunikacja, media, nowe technologie).

Tak wysoka pozycja w Rankingu jakościowym wpisuje się w obchody 20-lecia GWW przypadające w tym roku. Od butiku telekomunikacyjnego dotarliśmy do pozycji wiodącej kancelarii regulacyjnej w Polsce. To zasługa całego zespołu składającego się z unikalnych indywidualności, które wchodzą ze sobą w twórcze interakcje – komentuje mec. Wacław Knopkiewicz.

Polityka Insight jest „centrum analiz” przy Redakcji tygodnika „Polityka”, które tworzy raporty o polityce, gospodarce i sprawach europejskich. Trafiają one do odbiorców instytucjonalnych w biznesie, administracji, polityce i dyplomacji.

Ranking kancelarii regulacyjnych obejmuje kancelarie prawne, które zajmują się doradztwem regulacyjnym, czyli związanym z publicznym prawem gospodarczym egzekwowanym przez urzędy takie jak UOKiK, URE, UKE czy KNF. Oceniano firmy prawnicze doradzające w pięciu branżach: bankowości, energetyce, konkurencji, telekomunikacji i farmaceutyce.

Metodologia Rankingu zakłada przyznanie punktów: 25% – za kompleksowość usług; 25% – za percepcję w branży tj. ocenę przez konkurentów; 25% – za percepcję wśród Klientów tj. ich rekomendacje; 25% – to średnia rankingów anglosaskich (Chambers Europa oraz Legal 500 dot. Polski).